Service

Din värme. Vår passion.

Biovärme Sverige erbjuder via servicebolaget PYRAB alla kunder årlig service samt hjälp med akut service.

Behöver ni hjälp av en servicetekniker så skickar ni ett mail på service@pyrab.se. Beskriv kortfattat ert ärende (bifoga gärna bilder om det är möjligt) och lämna era kontaktuppgifter så ringer vi upp er så snart det är er tur. Denna mail har vi bevakning på även efter kontorstid. Är det brådskande ärende så skriver ni ”akut” i ämnesraden.

Har ni inte möjlighet att skicka ett mail kan ni fylla i uppgifterna nedan eller ringa vår växel på 0141-40470 som har öppet mellan kl.7-16. Där kan det dock vara svårt att komma fram periodvis då våra tekniker sitter upptagna i servicesamtal.

För snabbare återkoppling rekommenderar vi alltid att ni mailar in ert ärende.

Servicetekniker står redo att hjälpa dig med frågor rörande din flispanna, pelletspanna eller vedpanna. Maila in ditt ärende eller fyll i uppgifterna så kontaktar vi dig inom kort:

Namn*
Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

Supporttekniker jobbar:

mån-fre:  07:00 – 16:00

Vid supportärenden, felsökningshjälp och akuta ärenden via telefon/fjärrsupport som ej faller under garantin debiterar vi 380:-/ på varje påbörjad timme under ordinarie arbetstid och 750:-/timme under övrig tid för telefonsupport. Serviceärende ute hos kund debiteras, vardagar 780:-/h och övrig tid 1500:-/h. Priser är exklusive moms. Resor tillkommer.

Teknisk dokumentation och manualer

Är du i behov av teknisk dokumentation eller en manual till din ETA-panna? Kontakta oss via formuläret ovan så har du den inom kort.